Qum

مقاوم سازی وکاشت میلگرد - قم

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مهندس یوسفی
آدرس
شهر قم-قم- نیروگاه -20 متری مالک اشتر -کوچه 16 -پلاک 206
تلفن
02538910513
موبایل
09124528865
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

اتصال یک عضو از هر جنس و به هر منظور به یک قطعه بتنی مستلزم ایجاد تمهیداتی است که در آن یک پلیت توسط چند میلگرد به بتن متصل شود تا بتواند مقامت کششی مناسب را در ارتباط با بتن برای ما ایجاد کند. بدین منظور دو روش کارآمد و دارای بازدهی بسار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

1- کاشت میلگرد در بتن توسط چسب مخصوص که به آن اصطلاحا کاشت شیمایی نیز گفته می شود.

در این روش ابتدا محل مورد نظر توسط دریلهای مخصوص سوراخکاری در بتن به قطر در حدود 4 الی 6 میلیمتر بیشتر از قطر میلگرد مورد نظر سوراخ شده ،توسط دستگاه باد ، گرد وغبار داخل آن تخلیه شده و توسط چسب که از دو متریال و در دو محفظه جدا می باشد توسط دستگاه مخصوص که دارای سر خرطومی شکل است از پایین سوراخ به سمت بالا پر می شود . سپس میلگرد با دست و به صورت چرخشی درون سوراخ قرار داده می شود.

2- کاشت رول بولت در بتن که به آن اصطلاحا کاشت مکانیکی نیز گفته می شود . در این روش محل مورد نظر توسط دریلهای مخصوص سوراخ میشود با این تفاوت که قطر سوراخ متناظر با قطر رول بولت میباشد به طوریکه رول بولت با چکش در سوراخ جا گذاشته میشود. سپس توسط آچار نسبت به گرداندن مهره رول بولت اقدام می شود که در این حالت مکانیسم رول بولت فعال شده و با بتن درگیر میشود . باید توجه داشت چرخش مهره می بایست به صورت کنترل شده و تحت فشار مشخص انجام پذیرد.

کد آگهی : 101010
بازدید : 7299
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7299
Your رای:
جدیدترین آگهی های مقاوم سازي در قم 1 مورد
مقاوم سازی وکاشت میلگرد

مقاوم سازی وکاشت میلگرد

مهندس یوسفی
1394/7/8 13:11:19

اتصال یک عضو از هر جنس و به هر منظور به یک قطعه بتنی مستلزم ایجاد تمهیداتی است که در آن یک پلیت توسط چند میلگرد به بتن متصل شود تا بتواند مقامت کششی مناسب را در ارتباط ب…